For at sikre kvaliteteten af vores arbejde beder vi efter hvert samtaleforløb om en tilbagemelding fra de rådsøgende. Her er nogle tilbagemeldinger, vi har fået:
”Da jeg startede forløbet havde jeg angst for at gå udenfor og var rigtigt deprimeret og ked af det hele tiden og havde haft det sådan i næsten 1 år. Efter forløbet med de to rådgivere er alt dette næsten gået væk, således jeg nu kan have en velfungerende hverdag igen uden tristhed og geografiske begrænsninger.”
2016-04-30T14:02:02+00:00
https://pkrnorrebro.dk/testimonials/805/
”Jeg er blevet mere opmærksom på karakteren af det arbejde, jeg står overfor, og de problemer, jeg bøvler med, og er dermed også bedre til at handle på dem.”
2015-11-26T12:27:38+00:00
https://pkrnorrebro.dk/testimonials/607/
”Har fået bevidstgjort nogle sider i mig, som jeg ikke var nok opmærksom på, så jeg gerne skulle undgå nogle af de konflikter, jeg ofte løber ind i.”
2015-11-26T12:28:07+00:00
https://pkrnorrebro.dk/testimonials/608/
”Jeg var meget glad for, at der var to rådgivere til stede, og at der blev skrevet noter på tavlen, så jeg ikke følte mig bedømt.”
2015-11-26T12:28:46+00:00
https://pkrnorrebro.dk/testimonials/nanna/
”Jeg har for det første fået mere styr på mine tanker. Derudover har jeg fået sat ord på mange episoder/hændelser i løbet af de sidste 2 år, som ikke altid har været helt nemme. Det har været rart at dele og diskutere med nogen, som man slet ikke kender.”
2016-04-30T14:01:31+00:00
https://pkrnorrebro.dk/testimonials/803/
