Det siger tidligere rådsøgende

For at sikre kvaliteteten af vores arbejde beder vi efter hvert samtaleforløb om en tilbagemelding fra de rådsøgende. Her er nogle tilbagemeldinger, vi har fået:

”Da jeg startede forløbet havde jeg angst for at gå udenfor og var rigtigt deprimeret og ked af det hele tiden og havde haft det sådan i næsten 1 år. Efter forløbet med de to rådgivere er alt dette næsten gået væk, således jeg nu kan have en velfungerende hverdag igen uden tristhed og geografiske begrænsninger.”
2016-04-30T14:02:02+00:00
”Da jeg startede forløbet havde jeg angst for at gå udenfor og var rigtigt deprimeret og ked af det hele tiden og havde haft det sådan i næsten 1 år. Efter forløbet med de to rådgivere er alt dette næsten gået væk, således jeg nu kan have en velfungerende hverdag igen uden tristhed og geografiske begrænsninger.”

”Jeg er blevet mere opmærksom på karakteren af det arbejde, jeg står overfor, og de problemer, jeg bøvler med, og er dermed også bedre til at handle på dem.”
2015-11-26T12:27:38+00:00
”Jeg er blevet mere opmærksom på karakteren af det arbejde, jeg står overfor, og de problemer, jeg bøvler med, og er dermed også bedre til at handle på dem.”

”Har fået bevidstgjort nogle sider i mig, som jeg ikke var nok opmærksom på, så jeg gerne skulle undgå nogle af de konflikter, jeg ofte løber ind i.”
2015-11-26T12:28:07+00:00
”Har fået bevidstgjort nogle sider i mig, som jeg ikke var nok opmærksom på, så jeg gerne skulle undgå nogle af de konflikter, jeg ofte løber ind i.”

”Jeg var meget glad for, at der var to rådgivere til stede, og at der blev skrevet noter på tavlen, så jeg ikke følte mig bedømt.”
2015-11-26T12:28:46+00:00
”Jeg var meget glad for, at der var to rådgivere til stede, og at der blev skrevet noter på tavlen, så jeg ikke følte mig bedømt.”

”Jeg har for det første fået mere styr på mine tanker. Derudover har jeg fået sat ord på mange episoder/hændelser i løbet af de sidste 2 år, som ikke altid har været helt nemme. Det har været rart at dele og diskutere med nogen, som man slet ikke kender.”
2016-04-30T14:01:31+00:00
”Jeg har for det første fået mere styr på mine tanker. Derudover har jeg fået sat ord på mange episoder/hændelser i løbet af de sidste 2 år, som ikke altid har været helt nemme. Det har været rart at dele og diskutere med nogen, som man slet ikke kender.”